101304

Hejhej.
Sitter här med datorn i knät framför tv'n och kollar på MTV. :)  För ett litet tag sedan pratade jag med Arvid i telefon, blir alltid lika glad när jag hör hans röst.♥  Idag har jag inte gjort något speciellt, bara vart i skolan och jobbat med profilen. Jag, Amanda och Albin har hittat lite andra potentiella sponsorer och kanske fixat ihop ett reportage i en tidning, toppen va? ;)  Imorgon är det fortfarande profilen som gäller, och sen vet jag inte direkt vad som händer efter skolan.. Förbereda inför fredag kanske? Vem vet.. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hanna, jag älskar dig du vet det. Och jag står bakom dig, vad det än är.

2010-04-13 @ 21:57:09
URL: http://malinnpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0