falsksanning + rosanna = sant?

Ja, som de flesta nog har sett så har Amirs kompis Rosanna utgett sig för att vara den personen som driver bloggen falsksanning (en skvallerblogg om de stora bloggarna, http://www.finest.se/FALSKSANNING). Jag vet inte redigt vad jag ska tro om detta.. Jag menar, det skulle ju kunna vara så, men det kan ju även vara ett samarbete mellan gaybloggen och falsksanning (plus Rosanna) för att de alla ska få fler läsare.. Vem vet?  En del av spänningen med falsksanning var ju att man inte visste vem som drev bloggen, så jag hoppas faktiskt att det inte är Rosanna som driver den. Det var i alla fall min åsikt om det hela. ;)

Kommentarer
Postat av: Skvaller och humor

Trevlig blogg du hade. Missa inte min som skjuter i höjden då jag inte

är rädd för att kritisera och hänga ut bloggare som är idioter.

Jag AVSLÖJAR ALLT. Använd gärna mina inlägg :) Kika in på www.DjIzor.se

2010-06-03 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0