flexen..

Hejhej.
Jag vet att jag inte har bloggat nu på två dagar, men i tisdags var jag sjuk så då hade jag ingen ork och igår så fanns det helt enkelt inget att skriva om.
Idag blev det att åka moppe med Annie till City Gross där vi skulle möta Malin, och därifrån så åkte jag på Malins moppe, för den går snabbare. ;)  Sen i skolan så gjorde jag en svenska uppsatts, det gick rätt bra tycker jag. Sen åkte jag och Malin moppe hem till mig och lagade syper goda pannkaker. :) Just nu så håller vi på med flexen, det går relativt bra, sen blir det att plugga matte och no. Väntar även på att Annie ska komma med, men hon kommer aldrig.. :o :(

Kommentarer
Postat av: Malin

min moppe är super snabb :D

2010-04-10 @ 10:10:21
URL: http://malinnpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0