jag saknar dig...♥

Hejhej.
Har inte bloggat nu på några dagar, men har som sagt inte haft något speciellt att blogga om och så var jag hos hjärtat fredag-lördag, och dom har inget bra internet.. :/  Farmor och farfar har varit här sen igår eftersom mamma och pappa åkte på spa i Skåne på lördags morgonen och kom hem i förmiddags. I vilket fall som helst så fick jag två bikini överdelar och en bikini underdel av farmor igår, jättefina är de, kanske kan lägga upp en bild sen. ;)
Just nu så sitter jag här med datorn i knät och kollar på tv, finns inte så mycket att se. Saknar hjärtat också, önskar att han var här...

Kommentarer
Postat av: Malin

men hanna, jag är här :)

2010-04-12 @ 17:23:17
URL: http://malinnpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0