Mysig helg.

Hejhej.
Har precis städat rummet, innan det så var jag ute och solade lite. :)  Fick lite färg i ansiktet i alla fall. Idag var sista dagen som jag fick träffa Arvid, för imorgon åker han... Åh, det kommer bli jobbigt... Igår var vi i alla fall på spa, det var jättemysigt. :)  Badade i vanliga poolen, bubbelpoolen inomhus och var i ångbastun. På kvällen åt vi middag med Arvids familj och farmor och farfar, och sen kollade jag och Arvid på American Pie Beta House, det är lätt den bästa av alla American Pie filmerna! ;)  Innan jag tog tåget hem idag vid 14 så var vi och åt kebab, dock slog den inte Michels kebab. ;) Om man någon gång är här i Karlskrona och ska äta kebab, gå då till Michels, det är duktigt gott. Nehe, ska nog ta och sola lite till innan det blir alltför kallt. :)  Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0