sista lediga dagen.

Hejhej.
Igår skrev jag att hostan höll på att försvinna, jojo, eller hur... Upptäckte i natt att den inte var i närheten av att försvinna.. Gick och la mig vid 12 och somnade inte förrens vid 5 på morgonen pga att jag hostade heeela tiden.. :(  Sen skulle jag upp vid 10, så blev bara att sova i fem timmar. Strax efter 12 så åkte jag och pappa för att hämta Arvid vid tåget, vi har inte gjort så mycket idag, mest tagit det lugnt, kollat på film, ätit tacos och så. :)   Just nu så sitter han och spelar PS3 med min bror, så jag sitter här på golvet med datorn i knät så länge. :p Ikväll blir det att lägga sig tidigt efter som skolan börjar imorgon och jag inte fick någon sömn i natt... Puss :)

Kommentarer
Postat av: v e v v e

sv; jag har inte snackat med henne än, men om du vill an du mejla henne och fråga själv, säg att du är min kompis ! :D [email protected] :)

2010-04-05 @ 18:48:04
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: Malin

Hanna bli frisk nu...... :'(

2010-04-06 @ 09:42:43
URL: http://malinnpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0