torsdag = flex

Hejhej.
Jag har precis gjort klart flexen (en flexibelstudie som vi har varje torsdag i 6 timmar istället för en vanlig skoldag). Idag skulle flexen vara 4 timmar lång, men aa.. Det tog mycket längre tid än det om man säger så..  Sov hos Arvid från igår till idag så tog tåget från Ronneby hem hit till Karlskrona och hade matte och sen åkte jag hem, för att sedan åka tillbaka till stan med mamma. Kollade på byxor, men dom satt inte så bra på mig, synd. :(  Hittade dock en tröja på Karlskronas nyöppnade KappAhl i Amiralen. Nu har vi alltså ett KappAhl i stan och ett i Vedeby, nödvändigt.. Sen har jag bara jobbat med flexen och nu blir det att kolla på Grey's Anatomy, gos. :)
Blev ett långt inlägg... Tack till er som tog er tid och läste i alla fall. :)

Kommentarer
Postat av: Pouffs.

Söt blogg ^^

Checka bloggen, har tävling :D !

2010-04-22 @ 19:21:31
URL: http://pouffs.blogg.se/
Postat av: Mikkis

svar: åh tack! :)

2010-04-22 @ 21:41:17
URL: http://micaelagryliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0