trött och har huvudvärk..

Hejhej.
Kom hem för ca en timma sedan, men har inte hunnit blogga förrens nu. Idag fick jag tillbaka två arbeten i svenskan, fick VG på båda två, underbart! På tal om VG så hade jag VG i so tills våran so-lärare blev pappaledig och vi fick en "vikarie", som sänkte i stort set ALLAS betyg.. Jag fick G på ett prov, så då sänks tydligen mitt VG till ett G (och jag som fått VG i allt inom so tidigare, så är lustigt att ett prov påverkar allt så mycket...). Så nu ligger jag på gränsen mellan G och VG tack vare henne... Måste få VG på alla uppgifter och prov nu för att få VG i slutbetyg i so...  Ska snacka med våran so-lärare imorgon igen, för detta är f*n inte acceptabelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0