vg på redovisningen, gott ;)

Hejhej.
Jag har ingen vidare lust att blogga särskilt mycket idag, så blir ett kort inlägg. Idag hände det inte mycket i skolan, hade so-redovisning som jag fick VG på, gott. ;) Senare idag blir det att ut och gå fort med mamma och sen kolla på tv och bara ta det lugnt.  Fick ett sms från hjärtat idag, i det stod det ungefär såhär: "Hejsan sötnos:) vill bara meddela att allt är bra med oss och att det närmaste en haj jag kommit är fisken jag åt till frukost. :) saknar dig, hoppas du har det bra:) det är 27 grader i luften och 21 grader i vattnet vi hörs hjärtat:) hälsa alla där hemma:) älskar dig mest<3 kyss<3<3<3". Jag saknar dig också..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0