11 månader med hjärtat

11 underbara månader med världens finaste pojk idag, hihi. ♥  Jag älskar dig. :)
~
Hade praktisk hemkunskap idag på morgonen, lagade potatisgratäng, tsatsiki och kycklingspett med Julia och Elicia, riktigt gott blev det. :)  Sen dekorerade vi även en tårta, våran blev självklart super god! ;)   På understa våningen var det skivad banan med riven choklad, på andra våningen var det jordgubbssylt och överst var det grädde gelehallon, vindruvor och smält choklad, såååå gott!  Sen hade jag lunch och två lektioner och sen slutade jag. Då beställde vi biljetter till Håkan och sen hämtade dem, underbart. :)  Jag längtar redaaaan...
Min bit av tårtan vi gjorde idag. :)  (mobilbild).

Kommentarer
Postat av: Emma

Den ser smaskigt god ut! :D<3

2010-05-17 @ 20:59:04
URL: http://emmanenzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0