hanna hissar och dissar!

Folk som sjunger och spelar på stan. Gick förbi en farbror (inte gubbe) idag på stan som spelade gitarr och sjöng, det är så mysigt och man känner att sommaren är på väg, helt klart värt att hissa! :)
Graffiti. Jag älskar graffiti! Det kan göra en tråkig betongvägg så mycket mer spännande. ;)  Tycker även graffiti på tåg är snyggt.
Ballonger. Asså, aa... De är mysiga och färgglada♥
Gråa tjocka moln. Jag hatar gråa moln, de bara förstör allt..
• Backslick på vuxna människor. Säger bara "USCHK!"
• Joggingskortill leggings. Jag hatar joggingskor till leggings, det är så himla fult!  Ni måste vällan ändå hålla med mig?

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha DU JA :D

2010-05-12 @ 18:11:16
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0